onsdag 10 februari 2010

muddbyxor och vågad tröja





Jag lyckades göra ett par muddbyxor åt mini i ett "joggingtyg" jag fått av min mamma. Vet inte vad det heter men det var vitt, glansigt och insidan var luddig och skön. Muddarna gjorde jag av en bit tradera fyndat vågtyg från JNY. Passade på att göra en tröja samtidigt, lite dåligt med det i garderoben. Tyvärr glömde jag att hon växt så mycket att jag måste byta storlek på det jag syr nu.... Men det vara bara att göra arm och midjemuddar i samma tyg och nu tror jag att den kommer att passa ett tag iallafall:) Jag hann inte fota kläderna innan hon fick på sig dem och tydligen var de mycket bekväma eftersom hon absolut skulle sova i dem. Kanske lyckas ta av henne dem imorgon så jag kan få en ordentlig bild.
Jag är faktiskt väldigt nøjd med outfitten och om jag har riktig tur så räcker det vita tyget till en liten träningsjacka också, jag håller tummarna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar