tisdag 6 juli 2010

hemlisbytet




Här har det varit tyst länge nu, hela familjen har varit sjuk. Så fort en blev frisk insjuknade nästa och så fortsatte det allt för länge.. Men nu är det äntligen över:)
En rolig sak i allt elände var ju att jag fick mitt sommarhemlispaket och så glad jag blev. Det var proppat med fina saker. Varsitt förkläde till flickorna, jättefint pocketfodral i samma tyg till mig med en bok som jag ser framemot att läsa i sommar. Jag hade skrivit att jag behövde en nåldyna och jag fick en jättefin nåldyneask. Amelia sommartidning att läsa i hängmattan, massa härliga recept som jag glädjer mig till att ett suveränt tyg.
Jag misstänker att det är ulrika som har bloggen www.ulrikashobby-plats.blogspot.com som har skickat mig allt dethär. Har jag rätt så kan du väl skriva en kommentar här så jag får veta:)
Eftersom vi har varit så eländiga så har mitt paket blivit försenat men igår skickades det iväg iallafall. Jag hoppas att min hemlisvän blir lika nöjd som jag blev med mitt.

1 kommentar:

  1. Vad kul att se en mannekäng använda förklädet! ;-)

    SvaraRadera