tisdag 16 november 2010

Tyg, tyg,tyg

Oj så länge sedan det var jag bloggade men jag har en bra ursäkt, vi har varit i Danmark hos min mans familj. Nästan 2 veckor på Morsö, Jylland. Jag passade på att shoppa tyg i mängder :)
Här har vi sweatshirt trikå från en lokal affär i Morsö, ska bli många härliga klänningar och tröjor.
Lite velour, trodde jag skulle ha mer men dethär var vad jag fastnade för.
Trikå från stoff och stil och stoff 2000,
så avslutade jag med en massa härliga vävda tyger från ovan nämnda butiker. Nu längtar jag efter att börja sy, har saknat mina maskiner. Borta bra men hemma bäst :)

1 kommentar:

  1. hahaha, det ser man! Ugglorna vad för fina, jag direkt från denmark och sydde en klänning till Dalila, och så har jag geishor och cupcakes, och ja, du vet, inga pengar i planbok. jag är lite ångrad att sälja provdockan, bussgods kostar nästan 400 kr, dvs att jag kan inte få mcyket för själva dockan, då är det bättre att behålla henne, jag vill inte heller skilja mig från, bara tyckte att det är inte lån att ha ingen nytta av, men jag får börja sy till mig. Ring mig ändå! jag tucker så mcyket om dig, och vi får ordna en byte med tyg och kläder, det kan bli roligt!

    SvaraRadera