måndag 4 oktober 2010

första jeansen




Får man känna sig såhär nöjd med sig själv? Ja, det gör jag hursomhelst:) Tycker att allt gick bra och smärtfritt, byxorna är fodrade och helt vändsydda. Tycker det blev riktigt fint med jeansbesparingen i bak och fickorna. Enda negativa jag kan säga är att de är lite väl stora för liten men hon växer ju i dom.
Jeanstyget kommer från stoff och stil och fodret är ett gammalt påslakan. Mönstret har jag hittat i ottobre.

Så en tröja till mini att ha till byxorna, inte mycket att säga om den. Tyg från märsta tygaffär och mönster från ottobre.

3 kommentarer:

  1. Fina jeans och tröja! Nog börjar dom bli stora barnen, då de har jeans! (fast när jag riktigt tänker efter så hade jag nog jeans på min lilla då han var kanske fyra månader första gången..)

    SvaraRadera
  2. Gud så söta! tjejen börjar att bli faktiskt stoooor, inte bebisar har du hemma länge. Vilken fint tyg med hjartan, var ligger den här affären?

    SvaraRadera
  3. Vad snygga jeansen blev! Och din tjeja verkar trivas utmärkt i dem! Tröjan var jättesöt! Sött tyg!

    SvaraRadera