onsdag 5 maj 2010

festkläder till stor





Jag har haft det här rosa tyget liggande länge utan att veta vad jag skulle göra med det. Jag hade en känsla av att det skulle sluta som en klänning till stor men istället blev det en lite festligare topp. Jag sydde även t-shirten att ha under den, samma modell som tidigare.

Mönstret till toppen kommer från ottobre. Den ska sys i vävt tyg men mitt var lite stretchigt vilket gjorde att det nog inte blev lika bra passform som det skulle ha blivit. Nåja, stor tycker att den är rosa, snurrig och fin så det ska nog gå att använda den ändå:)
ps. tycker ni att stors hår ser lite grå/svartdaskigt ut beror det på att hon var på maskerad kvällen innan och hade färgat håret svart, hon har nu återgått till sin normala hårfärg;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar