torsdag 16 december 2010

Sshh, en hemlis...

Tänk så fort tiden går, mellan fyller snart 5 år.. Kalas ska vi ha nu på lördag så jag tänkte att hon skulle få en tidig födelsedagspresent. Alltid roligt med något nytt på kalas :)Koftan är sydd i rosa velour från Sos;knapparna från en gammal tröja och mönstret kommer från ottobre. Tycker den blev väldigt söt och har tänkt mig att sy fler till de andra tjejerna.
Man är inte finklädd om man inte har klänning anser den lilla fröken så självklart blev det en ny sådan också. Det här mönstret kommer från senaste sömnadsmagasinet och tyget från stoff2000. Jag har inte hittat någon lämplig knapp än men jag har några dagar kvar att leta. Så hoppas jag bara att det ska passa hennes smak, spännande :)

4 kommentarer:

  1. Men gud så söt, hon kommer att bli världens sötaste i de bedårade söta kofta och klänning, jag tycker de är sååååååååååå fina, som en dröm, verkligen! Och du vet att jag inte är en rosa lila förtjust entusiast, men så gulliga måste man erkänna. kram till dina underbara tre sötnosar och en till dig.

    SvaraRadera
  2. Gud vad sött!!! Muffinstyget på klänningen blev så härligt till! En riktig kalasklänning! Och koftan vart himla söt och gosig!
    Tror att din dotter kommer att bli störtförtjust!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina kläder! hon blir säkert överlycklig!

    Kram, Lotta

    SvaraRadera
  4. Jag igen! Tack för gratulationerna!

    SvaraRadera