tisdag 16 augusti 2011

Visst syr jag fortfarande

Även om det känns som om jag inte hinner med något alls just nu.. Lite har blivit gjort, här är en höst jacka till mini. Har använt samma tyg till en jacka till stor förra året. Mönstret kommer från ottobre och tyget från sydrömmar. Lite stor i storleken men så är det ju ofta med deras mönster.Kompisklänningar till stor och hennes kompis som bott hos oss i 2 veckor nu i sommar. Om ni tycker att klänningarna ser skrynliga och lit smutsiga ut så har ni helt rätt! Jag fick inte en chans att fota dem förrän efer de blivit grundligt använda. Mönster från sömnadsmagasinet och tyg från SoS.


Mini fick samma slags klänning men i de ljuvliga féyget från sydille. Hur sött som helst och underbart mjukt :)



Förhoppningsvis lugnar livet ned sig en smula så jag hinner både sy och blogga lite mer nu :)

1 kommentar:

  1. Och vi fick en sådan med! Så söt modell och tyget med ugglor, flickorna och jag älskade den!!!!!!!!!!TAck snälla du, snart ska du få se den LIVE, passar först stora och om ett år lillan, perfekt, Vimplarna var ju så söta med, vi har gjort en strålande byte, för min del är jag övernöjd! KRAM!

    SvaraRadera