tisdag 26 januari 2010

Spiderman och omlott tunika



Jag budade hem ett spidermantyg från Tradera, coola mellantjejen skulle ha en superhjälte klänning. Den blev lite mysko,Ganska så bred men det gick bra med kantbandet i allafall och att hon äær nøjd står klart. Har senare fått gøra en pyamas i detta tyg till hennes killkompis. Hoppas jag kan få en bild på den med.


Omlott tunikan har jag sett många fina exempel på i olika sybloggar så jag vill prøva att gøra en själv. Ska erkænna att jag är jättenøjd, även detta tyg kommer från tradera. Mønstret har jag gjort själv med utgång i de olika bilder jag sett på nätet. Måste komma ihåg att gøra fler av denhär sorten i olika tyger før de är ju så søta och användbara!


Jag har tydligen mycket kvar att lära när det gäller bloggande också, bilderna kommer inte alls där jag vill.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar