måndag 27 september 2010

hemlispaketet är här

Tänk så mycket fint man kan få av en helt främmande människa :)
Allt det här låg i min brevlåda igår, tack snälla Pumla, http://litenpumla.blogspot.com/! Det var 3 mössor men en av dem kom inte med på bild eftersom mellan blev så förtjust i den att hon sov med mössan på :) Försöker få en livebild senare. Jag fick jättefina hemmagjorda applikationer att sy fast, zikzakband, metervis av snedslå i rosa och ljusblått, superfina dragkedjor med ring på, senaste ottobre barn och ett the som doftar så gott att stor som inte dricker the har bestämt sig att börja:) Sist men inte minst, en och en halv meter av ett helt underbart trikåtyg. Jag glädjer mig verkligen till att sy något fint av det.
Som ni kan kan förstå är jag jättenöjd, hatten av till dig pumla, du träffade mitt i prick med ditt paket :)

1 kommentar:

  1. Vad roligt att det blev så lyckat. Det är alltid så nervöst att sy och packa ett paket till någon man inte känner. Och vilken komplimang att dottern sov med mössan på :)
    Tyget är ett av mina egna favoriter, jag ser fram emot att se vad du gör för fint utav det :)

    (ang mönstret, ja det har jag ritat själv. Tog hjälp av div. tutorials som finns i olika bloggar)

    SvaraRadera