fredag 14 januari 2011

T-shirtklänning

Från början var det här t-shirten till stors gymnastik kläder men när jag skulle fålla den så hittade jag en lång mudd som som bara ropade på att få bli fastsydd istället. Nu kan stor inte vänta på skoldiscot så hon får visa upp sig :)
Jag är inte riktigt nöjd med applikationen. Tyget är så tunt att det blev bubbligt och svårt att sy helt efter kanten.. Måste köpa totally stable som jag har sett att andra använder.
Annars är jag nöjd och det viktigaste är ju att stor själv är jätteglad:)

1 kommentar:

  1. Tjusig! Kitty-applikationen var ju jättefin! Kan förstå att din dotter längtar efter discot ännu mer nu!
    Kan verkligen rekommendera Totally Stable! Det gör verkligen stooor skillnad. De få gånger som jag har glömt det, så blir det inte alls lika bra slutresultat.

    SvaraRadera