måndag 16 maj 2011

Min första award :)

Jag har fått en award av duktiga http://oyb-design.blogspot.com/ ( ni får ursäkta hur mina länkar ser ut, jag vet inte hur man gör snygga länkar) Det känns verkligen roligt att hon gillar det jag gör :)
Man ska berätta 8 personliga saker om sig själv, så här kommer det :)

  1. Jag och min man födde vårt första barn på vår 1-års dag, snabba ryck ;)
  2. Maken brukar kalla mig för hippie pga tjejernas namn (ja, jag var den drivande kraften i valet av deras namn...)
  3. Jag blev utslängd från syslöjden i 7:an och sydde inte ens i en knapp tills för ett år sedan, nu kan man inte slita mig från maskinerna.
  4. Jag älskar att laga mat och baka.
  5. Jag har cateringföretag med min mamma och vikarierar också just nu som hemkunskapslärare.
  6. Innan jag träffade min man var jag en rastlös själ som reste runt och arbetade överallt i Europa.
  7. Jag avskyr att städa och tvätta.
  8. Jag avlsutar med något riktigt pinsamt, jag har aldrig tagit körkort...
Den här awarden ska skickas vidare till 5 bloggar som har mindre än 100 följare och mina val är:

Det finns ju massor av fantastiskt inspirerande bloggar här i cybervärlden men man måste ju stanna vid 5..

2 kommentarer:

  1. Vill tacka dig så mycket för awarden. Det är härligt att känna att någon tycker att man gör något bra.

    SvaraRadera
  2. Tack för awarden, nu blev jag peppad att fortsätta sy, kul!!

    SvaraRadera