tisdag 24 maj 2011

onepiece till svägerskan

Min blivande svägerska är väldigt frusen av sig så när hon fyllde år var det självklart vad hon skulle få i present av mig. Det är första gången jag syr en sån här men inte sista :) Lite tid tog det eftersom jag valde att sy den i ett härligt lurvigt teddytyg, det var tjockt, svårt att se var man skulle sy och så flög det omkring lurv i hela huset.. Men den blev så mysig och skön, jag provade den och ville knappt ta av mig den igen :) Behöver jag säga att jag också ska ha en!

Tyget kommer från min mamma och mudden från lokala affären. Till applikationen använde jag velour från gömmorna och sist men inte minst så är mönstret från SoS.



1 kommentar:

  1. Riktigt mys-pys, bara chipsen o en film som fattas för en perfekt myskväll ;)
    Hittade hit via emiliten o det var ju kul. Mycket fint du gör så nu ska jag kika vidare =)

    SvaraRadera